Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Cytat1.png Powinnaś zacząć wierzyć w swoje możliwości. Cytat2.png
do Olimpii

Alhéna - Selkie, opiekunka zasobów wodnych Desertii. Wesoła i odważna, promienna osoba o naturze sangwinika. Uwielbia towarzystwo innych, lecz kiedy trzeba potrafi zachować się poważnie. Niestety, bywa niestaranna i zdecydowanie za bardzo ufna. Interesuje się skałami. Spędziła całe dotychczasowe życie w oceanie Desertii, marzy jej się opuszczenie go, podróżowanie po innych planetach Magicznego Wymiaru w poszukiwaniu nowych okazów skał, a także przygód.

Osobowość

Alhéna jest bardzo promienną i cieszącą się chwilami selkie, która potrafi czerpać radość nawet z najmniejszych rzeczy. Ma naturę sangwinika oraz duszę poszukiwacza przygód - ciągle w głowie jej nowe, nieznane miejsca, które mogłaby odkryć gdyby tylko udało jej się żyć na powierzchni. Nie odczuwa przywiązania do jednego miejsca.

CDN

Wygląd

Alhéna to Selkie o lekko opalonej na pomarańcz cerze. Jej czoło zdobi symbol. Tęczówki Alhény są soczyście pomarańczowe z czerwonymi refleksami, a ogon ma kilka kolorów (brązowy, różany, czerwony oraz pomarańczowy) tworzących gradient. Zakończony jest różowo-mandarynkową płetwą. Głowę Selkie chroni pomarańczowy "kapelusz" z przyczepioną perłą. Charakterystyczny dla Selkie jest rozbieżny zez.

Relacje

Rodzina

Rodziną dla Alhény są podwodne stwory zamieszkujące zasoby wodne Desertii oraz inne Selkies.

Przyjaciele

Olimpia - mimo różnic charakterów jest dla Alhény niczym starsza siostra.

Zdolności i moce

Głównym zadaniem Alhény jest ochrona wód Desertii. Potrafi tworzyć proste tarcze ochronne i rzucać zaklęcia, które są jednakże bardzo ograniczone. Alhéna, jak inne Selkies, potrafi również komunikować się z morskimi stworzeniami i otwierać oraz zamykać bramy podwodnego świata Desertii.

Zainteresowania

Skały

Selkie od dawna fascynują skały, a także minerały. Jednym z jej marzeń jest opuszczenie oceanu Desertii, by zobaczyć cuda ziemi na innych planetach.

Ciekawostki

  • Jej imię wywodzi się od arabskiego słowa al Han'āh oznaczającego "dumnie maszerująca".
  • Alhena (Gamma Geminorum) to nazwa jednej z gwiazd występującej w gwiazdozbiorze bliźniąt.

Pochodzenie

Desertia symbol.png

Desertii - Planeta położona w Magicznym Wymiarze. Jej powierzchnię w większości zajmują obszary pustynne, nielicznie oazy. Króluje klimat równikowy. Gorące temperatury, bezchmurne, gwiaździste noce. Nocne niebo Desertii uznawane jest za jeden z cudów Magicznego Wymiaru. Rośliną, którą najczęściej można tam spotkać jest palma. Kuchnia Desertii słynie z dań o orientalnym posmaku, deserów opartych na kokosach oraz ostrych przypraw. Przyprawy, a także materiały pozyskiwane z futra owiec, to towar eksportowy tej planety. Jeśli chodzi o naturę mieszkańców, to są oni raczej samotnikami, z wrodzoną tendencją do uzyskania samodzielności. Dzieci pochodzące z Desertii bardzo szybko opuszczają rodzinny dom. Gospodarka nie jest zbyt ujmująca, z powodu licznych kataklizmów jak np. Burze piaskowe występują liczne zniszczenia oraz straty w ludności. Za symbol Desertii uznawana jest piaskowa wydma, zaś za kolor - piaskowy. Na planecie panuje rodzina królewska, lecz prawo wprowadza rząd składający się z wybranych mieszkańców, można powiedzieć, że monarchia jest tak naprawdę tylko na pokaz. Mieszkańcy Desertii potrafią dożyć naprawdę późnej starości.

Od autorki

INFORMACJA
Bloom-render-bloomsama.png
Bloom-render-bloomsama.png
Autor strony zezwala na edytowanie błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych, a wszelkie inne edycje oraz poprawy są zakazane.

Galeria

Meta timeline

  • 2019 - Rochi Zastrzega grafikę swojego autorstwa i tekst związany z Alhéną.
  • 06.01.19 - Alhéna zostaje opublikowana jako strona.
Advertisement