Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Cytat1.png Cisza wiedźmy, Yut musi się skupić na tropieniu tych wróżek, to zajmie mu 3 minuty, a pózniej załatwimy je Cytat2.png
Ash'arai do Trix na Misji Zniszczenia Winx przy wybrzeżach Yi

Asha'rai jest to Piskarianski łowca Nagród i najemnik, sam jest on bardzo duży jak na jego wiek i rasę, posiada też Varana Morskiego o imieniu Yut (Piscarianskie słowo na: Narzędzie).

Historia

Główne uniwersum

Nic nie wiemy o nim, sam woli przytrzymywać swój życiorys w sekrecie. Został on wynajęty przez Darkara do wykończenia naszych bohaterek zbierając geny najbardziej niebezpiecznych zwierząt które kontrują te żywioły: Ogień, Natura, Solarna Magia, Dźwięk i trochę coś na technologie. Więc Asha'rai wyruszył, zeskanował pierwszego płomiennego Skarabeusza, później kamiennego nosorożca, później silikonową ośmiornicę i lodową panterę. Kiedy pojawił się i Flora zaplątała go w pnączach, płomienny skarabeusz wszystko to spalił, Musa głośnymi dźwiękami silikonowa ośmiornica wchłonęła to i wypuściła 4 razy głośniejsze, lodowa pantera zamroźiła wszystkie ataki Solaris, później nie warto o tym mówić to jest po prostu bijataki jak w kanonie natomiast w Written in the stars (Nie wiem jak to przetłumaczyć z sensem na polski) Trix go zdradziły, o ile Icy próbowała go zamrozić, płomienny Szkarab stopił to natomiast grunt pod nim też, więc upadł do mroźnej rzeki razem z Yutem i się tam zamroził nie wiadomo czy żyje czy nie.

Imperium Nyx

W tym Uniwersum jest on generałem Armi Nyx. Sam jest on większy i silniejszy niż jego normalny odpowiednik jak i też posiada Yuta i z takimi samymi mocami, o ile sam jest on odpowiedzialny za zamordowanie byłych partnerek Nyx i przejąć większość świata, sama Nyx próbowała się z nim ożenić i wykorzystać jego siłę do jej celów bycia chronioną przez niego przed jakimiś próbami jej obalenie 2 razy się nie udało natomiast 3 prawie się udał, natomiast Ash'arai odmówił kiedy uniwersa zostały połączone, sam walczył z przeciwnymi armiami, które nie należały do Nyx.

Potęgi Upadłych Bohaterek

Tam jest on jako wódz plemienia kła lewiatana I ogólnie ma gdzieś powierzchnię.

Winx online

Ash'arai dołączył do Mrocznej Uni pomagając arachniami walkę z wojskami zjednoczonych królestw przez to poprowadził swoje plemię do zwycięstwa.

W World of Winx jest on quest giverem od poziomu 50 do 100.

Aktor

Seria animowana: Tony Todd (angielska wersja), Tomasz Marzecki (polska wersja)

Gry: Tony Todd (wersja angielska), Mirosław Zbrojewicz (Polska wersja III), Jacek Król (Polska wersja World of)

Advertisement