Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement

Do posłuchania podczas czytania 🌙🌟☀

F9
AstraMelindaMeneariAstrophelNiamhSinéadIseulXavierSavitri

WORK IN PROGRESS

Chociaż to i tak postać prawie że ukończona a przynajmniej najbliżej końca z jeszcze pisanych z F9.

Cytat1.png Osobiście wole dzień. Jest jasno, ptaszki śpiewają... ale to dobrze, że jest tez noc, bo dzięki temu, że te dwie pory tak się od siebie różnią mogę stwierdzić, która bardziej mi odpowiada. Cytat2.png
.

Astrophel ✨🌙☀ (dla przyjaciół i rodziny Phel) -

Osobowość

  • ESFP-A, "Animator".
  • "Radość jest zbyt cicha gdy żal jej nie przygrywa" /Seraphine, LoL/
  • Początkowo nie traktował "misji" na Tilalco na poważnie, spoważniał dopiero wtedy kiedy bliźniaczki omal wszystkiego nie zniszczyły.
  • "Nawet gdy za oknem plucha, nigdy nie trać pogody ducha!"
  • "To, że potrafię lewitować rzeczy to nic nie znaczy, nie czuję się w żaden sposób lepszy od Was, popełniłam błędy."
  • Poprzez swoją pozycję daje nadzieję, ale w środku jest tym trochę naiwnym, niewinnym chłopakiem.
  • Wraca do domu na Ziemi, rozmawia z rodzicami i uczy się z tych rozmów, nie poucza innych.
  • Czasem gubi się w tym kim jest.
  • "Tylko moje nastawienie może mi tutaj pomóc, moja nieustępliwość".
  • To ten typ co patrzy sercem a nie oczami.
  • "Wiecznie czeka na szczęście, które dopiero ma nadejść. Nie potrafi się zadowolić tym, co ma, tylko niezdobyte (i często nieosiągalne) rzeczy są dla niego pociągające." - 4w3 jakpewnainnamojaOC
  • "Chce wierzyć, ba autentycznie wierzy w to, że każdy jest dobry, po prostu niektórzy wybierają nieodpowiednie ścieżki. Wyciągnie rękę w potrzebie i potrafi dostrzec jasną stronę wielu rzeczy i sytuacji. Niepoprawny optymista, który jeśli chce coś zrobić to to zrobi nie ważne czy to jest np. Wetknięcie ręki w ul."
  • Dla nowo poznanych osób nieśmiały i skryty, ale szybko się otwiera.
  • Ufny.
  • Takie światełko.
  • Pogodny.
  • Brak mu umiarkowania w działaniu.
  • Nie lubi się poddawać, chce zawsze szukać innego możliwego rozwiązania.
  • Altruista.
  • Dobry, co bywa wykorzystywane.
  • Nawet jak ktoś go uraził to i tak potrafi się uśmiechnąć przez łzy.
  • Ma w sobie chęć życia.
  • "Powiedziałem coś nie tak...?"
  • "Jest dzielny, wspierający, bezinteresowny i otwarty, ale jednocześnie nieporadny, nie umie w kontakty międzyludzkie (creep i zwykle nie szanuje cudzej prywatności albo palnie coś czego nie powinien) chociaż to on zwykle pierwszy zaczyna rozmowę."
  • Nie lubi kłótni i byłby gotowy zamknąć niedogadujące się osoby ze sobą w jednym pomieszczeniu na tak długo aż się przeproszą i pogodzą.
  • "Na jego podejście do świata z pewnością wpłynęło to, że dorastał w kochającej rodzinie, miał prawdziwe szczęście. Może nie był traktowany jak ósmy cud świata, a jego rodzice nie skakali na jego życzenie, lecz otrzymał dużo zrozumienia i ciepła, czym pragnął podzielić się z innymi którym tego brakowało. No niestety, jak wiemy świat to bardzo skomplikowane miejsce, a naiwność chłopaka nie raz wpędzała go w tarapaty, rówieśnicy bardzo często mieli go za dziwaka, dlatego mimo jego pokojowego charakteru i chęci niesienia pomocy nie był szczególnie popularny, ba, nierzadko koledzy z klasy po prostu go ignorowali i unikali."
  • Phel wierzy, że na zgryzoty i smutki najlepszy jest talerz ciepłej zupki.
  • Jak coś czasem powie... to nie wiadomo co odpowiedzieć.

Wygląd

Astrophel jest niewysokim nastolatkiem o bladej karnacji oraz drobnej budowie ciała. Cechują go nisko osadzona głowa, duże, jasno niebieskie oczy okraszone małymi, czarnymi rzęsami, ciemne brwi oraz płaski nos. Jego włosy naturalnie są czarne, lecz odkąd nawiązał więź z aurami Tilalco stały się szare i pojawiły się na nich dwa pasemka - jedno niebieskie drugie różowe.

Relacje

Rodzice

Rodzice nie chcieli się przeprowadzić na Tilalco i puścić syna w nieznane, więc trzeba było znaleźć jakiś sposób Jedynak(....)

Historia rodziny Astrophela jest można powiedzieć ewenementem z ludów Tilalco, ponieważ początkowo jego przodkowie podobnie jak inni dbali o czystość krwi etc jednak uległo to zmianie, kiedy jego prababka zakochała się w chłopaku który z magią nie miał nic wspólnego. Zapomniała o swoich korzeniach etc i takim oto sposobem matka chłopaka tez nie miała pojęcia, że coś takiego jak magia istnieje.

Dalsza rodzina

Nie widać tego, ale ma włoskie korzenie.

Przyjaciele

Meneari, Sinead, Niamh

Astra, Xavier, Iseul, Melinda, Savitri.

Znajomi

Mignonette

Jako król zapoznał się z wieloma władcami/następcami tronu na planetach MW min. Deepti, Renza, Amaal...

Miłość

Wrogowie

Pupile

Pixie

Zdolności i moce

  • Darowanie - Raz na 3 lata, kiedy słońce i księżyc Tilalco złączą się w jedność (coś jak zaćmienie), chłopak może wytworzyć tyle energii magicznej by móc darować komuś życzenie, jednak aby było to możliwe i trwałe potrzeba nie tylko zjawiska złączenia dwóch z trzech bóstw Tilalco, ale i po jednej osobie z każdego znaku zodiaku i z tego samego rocznika (znaki wg. twórców Winx). Sam Astrophel nigdy nie skorzystał z tej zdolności, po pierwsze dlatego, że jest to bardzo czasochłonne, a po drugie nawet nie wiedział, że może darować komuś życzenie. Odkrył to kiedy wraz z Meneari przeglądał stare zwoje pisane przez nadwornych skrybów towarzyszących poprzednim powiernikom aur Tilalco. Chłopak jest autentycznie podekscytowany wizją spełnienia czyjegoś życzenia, lecz Meneari uważa, że to zbyt wielka odpowiedzialność (wybór odpowiedniej osoby, wiecie czy nie zmarnuje/zrobi głupstwa) by tak niedoświadczona z magia Tilalco osoba jak Phel w ogóle bawiła się w poskramianie starożytnych mocy. (...)

Słabości

  • - Jako że kiedy korzysta ze swojej magii aury chwilowo "odrywają się" by zostać uwolnione, rzucanie zaklęć sprawia mu ból jakby ktoś uderzył go otwartą dłonią. Im silniejsze zaklęcie tym wymaga więcej energii aur, a to skutkuje mocniejszym bólem.
  • Magia - Jest jeszcze zielony w rzucaniu zaklęć etc i Meneari musi mu wiele rzeczy tłumaczyć.

Zainteresowania

Dodatkowe informacje

  • Urodziny:
  • Magiczny znak:
  • Bliźniacza wróżka:
  • Pupilki:
  • Ulubiona potrawa:
  • Ulubiony kolor:
  • Hobby:
  • Ulubione zwierzątko:
  • Ulubiony film:
  • Nienawidzi: - deszczu, przeziębienia, szpinaku, cytryn, tańca klasycznego, komedii romantycznych, sznurówek, narzekania, buraków z chrzanem, ciasta drożdżowego, poddawania się, widoku krwi i strzykawek, szpitali...
  • Ulubiona muzyka:
  • Ulubione buty:
  • Ulubione zaklęcie:
  • Najlepsi przyjaciele:

Po czym go rozpoznać?

  • Dwóch pasemkach na grzywce.
  • Wokół jego osoby krążą trzy aury.
  • Jest dość niski.
  • Dużych, szklistych oczach.
  • Niezwykle bladej karnacji.

Niezapomniane cytaty

Cytat1.png Coś jest głupie dopiero wtedy, kiedy myślisz, że tak jest! Cytat2.png
Do Niamh.
Cytat1.png Ale dlaczego ktoś chciałby zniszczyć cudzą zabawę? Przecież to strasznie niemiłe... Cytat2.png
Cytat1.png Myślę, że ludzie są niesamowici nie tylko dlatego, że mogą kreować świat dookoła siebie. Potrafią zachować iskierkę nadziej w sercu i wierzyć w lepsze jutro, nawet gdy dookoła czarne chmury. Cytat2.png
Cytat1.png Nie mam dziś dobrego dnia, ale też nie staram się by psuć go innym. Cytat2.png

Ciekawostki

  • Tutaj można poczytać genezę postaci i ogólnie o postaci bardziej moimi słowami, a nie "schematem Fandomu" (po prostu mniej encyklopedycznie).
  • Astrophel ma swój "odpowiednik" w świecie FF MH - Michi Kurodę.
  • Kiedy był mały chciał zostać aktorem. Do dzisiaj zostało mu to marzenie lecz z uwagi na swoje nowe obowiązki...prawdopodobnie nigdy go nie spełni.
  • Jego main song to "Pod wiatr" Grzegorza Hyży.
  • Imię Astrophel prawdopodobnie oznacza "miłośnik gwiazd", z greckiego αστηρ (aster), czyli "gwiazda" oraz φιλος (philos), czyli "miłośnik, przyjaciel". Imię zostało pierwszy raz użyte przez poetę Sir Philipa Sidney'a w jego zbiorze sonetów "Astrophel i Stella".
    • Jak na ironię gdyby Phel był karą tarota to idealnie wpisałby się w znaczenie karty "Gwiazda".
    • Imię otrzymał po dziadku, kiedy był młodszy czuł gniew w stosunku do matki za wybór dziwnego i niespotykanego imienia ponieważ dokuczali mu rówieśnicy, z resztą nie pamięta swojego dziadka. Zmarł kiedy chłopak miał zaledwie dwa lata.
  • Phel urodził się z magią, lecz nie był przywiązany do aur Tilalco, został przez nie wybrany kiedy wraz z Meneari chwilowo powrócili do królestwa.
    • Dziewczyna stała się jego mentorem i uczyła go korzystania z magii. Teraz już nie musi, lecz zdarza się, że prosi ją o pomoc... głównie jak coś nieumyślnie zepsuje.
    • W przeciwieństwie do Meneari czy Mignonette nie posiada zmysłu, który pozwalałby mu wyczuwać osoby powiązane z Tilalco. Jest to spowodowane tym, że wśród przodków ma więcej ludzi niż czarodziejek/czarodziejów.
  • Obecny kształt fryzury w basicu zawdzięcza Glimmer z She-Ry.
    • Pasemka na grzywce pojawiły się samoistnie podczas jego pierwszej wizyty na Tilalco, wcześniej ich nie posiadał.
  • Został opublikowany w południe i jest moją pierwszą opublikowaną tutaj postacią, która jest chłopakiem i nie dzieli strony z inna postacią np. Sumitra i Zarathustra.

Pochodzenie

Tilalco symbol.png

Ziemia - Jest trzecią z kolei planetą Układu słonecznego znajdującego się w Drodze Mlecznej. Jest zamieszkana głównie przez ludzi, którzy żyją w miastach, miasteczkach i wioskach, takich jak mieszkańcy Magicznego Wymiaru, a jedyną różnicą jest to, że magia nie jest codzienną częścią ich życia. W przeciwieństwie do Magicznego Wymiaru, Ziemia nie składa się z jednej sfery, a ludzie są podzieleni na wiele krajów, zaś Ziemskie Wróżki mają wiele własnych królestw, chociaż wszystkie pomniejsze królowe wróżek uznają Królową Tir Nan Og jako ich najwyższą władczynię. Ziemia była chroniona przez Ziemskie Wróżki przez tysiące lat. Jednak ta ochrona zniknęła, gdy Czarnoksiężnicy z Czarnego Kręgu rozpoczęli polowania i uwięzili większość Wróżek Ziemi w ich własnym królestwie, z wyjątkiem jednej ostatniej wróżki. Z powodu braku wróżek na Ziemi szerzyły się przemoc, nienawiść, nietolerancja, a ludzie przestali dbać o naturę. Później Winx uwolniły Ziemskie Wróżki i pokonały złych Czarnoksiężników.

Od autorki

INFORMACJA
Bloom-render-bloomsama.png
Bloom-render-bloomsama.png
Autor strony zezwala na edytowanie błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych, a wszelkie inne edycje oraz poprawy są zakazane.

Galeria

Aby zobaczyć galerię postaci kliknij tutaj.

Meta timeline

  • 2020 - Rochi zastrzega sobie grafikę związaną z postacią oraz tekst, swojego autorstwa rzecz jasna.
Advertisement