Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki

Cathrina - 17-letnia czarownica ucząca się w Chmurnej Wieży. Kochająca modę i władająca mocą animagii nastolatka.

Charakter

Cathrina to zadufana w sobie nastolatka. Kocha modę i wszystko co z nią związane. Jako że jest czarownicą, zachowuje się naprawdę wrednie. Nie lubi innych czarodziejek, co jest dość normalne. Jednak dobry gust ceni sobie ponad wszystko, więc ma nawet dobre relacje ze Stellą, ponieważ obie się modą pasjonują.

Wygląd

Cat to wysoka i opalona czarownica. Posiada długie, rude włosy zawsze związane w gruby warkocz. Co miesiąc jej końcówki mają barwę czarną, białą lub też szarą. Oczy nastolatki mają barwę szczerego złota.

Dziewczyna na co dzień zakłada sukienkę w "zebrę" bez rękawów. Na jej nogach można zauważyć czarne rajstopy i białe buty na czarnym koturnie. Do tego zakłada kolczyki z czarnych i białych koralików, a także bransoletkę składającą się z tych samych korali.

Moce

Cathrina posiada moc animagii - potrafi przemienić się w każde zwierzę. Gdy jest przemieniona, zawsze ma w sobie coś białego w "zebrę". Jej zaklęcia są również związane ze zwierzętami.

Pupil

Zwierzątkiem Cath jest kot rasy Ragamuffin o imieniu Glamour. Jest to jasnobrązowa kotka z ciemnobrązowymi paskami na grzbiecie i białym brzuszkiem. Glam to leniwy kot, ale bardzo przyjazny. Cat dostała ją na 16 urodziny od rodziców. Nastolatka kocha ją przebierać w fikuśne stroje, a kotka jakoś to wytrzymuje.

Ciekawostki

  • Mimo że nie lubi wróżek, przyjaźni się ze Stellą;
  • Jej ulubione zwierzę to kot;
  • Jej ulubiony kolor to czarny, biały i szary
  • Nienawidzi wiewiórek w dzieciństwie mówiono jej, że wygląda jak wiewiórka;
  • Jak na czarownicę, zakłada głównie ubrania w jasnych barwach;
Advertisement