Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki

Gwendolyn Black - jest czarodziejką burzy. Urodziła się na ziemi skąd pochodzi. Mieszka z ojcem i macochą oraz przyszywanym bratem.

Charakter

Gwenny jest osobą spokojną i rozważną, która zawsze no prawie najpierw myśli potem działa. Miła i pomocna, potrafi zapłonąć ogniem. Zdarza się, że jest pyskata i wredna jak mało kto. Często używa sarkazmu za często. Czasami ponura i arogancka, zawsze bezczelna. Lojalna i uczciwa.

Transformacje

Jak dotąd Gwendolyn zdobyła Charmix oraz Enchantix

Transformacja

Jej strój po transformacji jest granatowo-czarny, z białymi elementami. Składa się z długiej do kolana granatowej sukienki z białym wzorem przypominającym błyskawicę, na jedno ramiączko. Po za tym ma długie do łydek, czarne buty, oraz białe rękawiczki bez palców. Skrzydła są małe i białe.

Charmix

Strój pozostaje bez zmian. Broszka Charmixu wygląda jak coś w rodzaju błyskawicy, z białymi elementami, poza tym ma też "torebkę", która wygląda jakby była zrobiona z burzowych chmur.

Enchantix

W Enchantixie ma strój składający się z: granatowo-fioletowej bluzki z krótkim rękawem, oraz granatowych legginsów do kolan. Stopy i łydki oplatają białe żyłki. Skrzydła są dużo większe niż w Transformacji, oraz podzielone na dwie części - dolna jest nieco mniejsza. Mają filetowe obramowanie, w środku natomiast są granatowo-białe.