Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki

Jackie - pixie z talentem do burz i sztormów. Jej czarodziejką jest Eira, z którą jest bardzo związana. Jackie to bardzo porywcza i zawsze żądna przygód pixie, pakująca się przez to zbyt często w tarapaty. Interesuje się żeglarstwem oraz kolekcjonuje stare monety oraz różne inne rupiecie.

Osobowość

Jackie uwielbia przygodę, zawsze szuka jakiś nowych wrażeń, również bardzo szybko się nudzi, przez co trudność sprawia jej wykonywanie jednej czynności przez dłuższy czas. Jej mottem życiowym jest odpowiadanie „Jackie, tak!” na każde powiedziane do niej „Jackie, nie!”. Ma tendencję do pakowania się w tarapaty i muszą ją z nich wyciągać albo Eira, albo jej przyjaciele, bo Jackie potrafi tylko pogorszyć sprawy swoim temperamentem. Jest lekką przeciwnością swojej czarodziejki, jednak dobrze się dopełniają , cierpliwość Eiry przydaje się do takiej wróżki jak Jackie. Pixie dba o swoich przyjaciół i jest lojalna, choć ma lekkie problemy ze słuchaniem rad innych i wprowadzaniem ich w życie. Jest bardzo uparta, w czym nie pomaga fakt, że czasami robi, zanim pomyśli. Lubi się również popisywać przed innymi i być chwaloną. Jedno jest pewne – nie można się przy niej nudzić.

Wygląd

Pixie ma umiarkowanie opaloną cerę z pieprzykiem pod lewym okiem. Jej włosy mają kolor fioletowy i rzadko można je zobaczyć wyprostowane, zwykle Jackie ma długie loki. Jej oczy są jasnoniebieskie, tak samo jak małe skrzydełka przypominające kształtem te motyle. Charakterystyczna w wyglądzie pixie jest jej drewniana noga, która nie jest tylko ozdobą. Jackie zwykle ubiera się w pirackie stroje i rzadko można spotkać ją bez kapelusza.

Relacje

Przyjaciele

Jackie przyjaźni się ze swoją wróżką, Eirą. Mają bardzo dobre relacje i mogą na sobie polegać, czarodziejka często ratuje nieostrożną pixie z tarapatów, ale nie potrafi się długo na nią gniewać. Poznały się...

Pixie również zaprzyjaźniona jest z najlepszą przyjaciółką Eiry, Ember, jak i jej pixie – Daisy.

Volie

Znajomi

Sakura

Wrogowie

Sunny, Dillion, Mimi

Zwierzak

Jackie posiada zwierzątko-kompana, który jest... szczurkiem. Nazywa się Ritz i zawsze razem ze swoją panią szuka przygód.

Zainteresowania

Żeglarstwo

Jackie uwielbia pływać statkami i zachowywać się jak jego kapitan. Potrafi nawet kierować statkiem, oczywiście takim odpowiednim do jej wzrostu. Nie posiada jednak żadnego na własność i jest to jej wielkim marzeniem, by kiedyś w końcu jakiś zdobyć i żeglować po otwartym morzu.

Kolekcjonerstwo

Pixie ma manię zbierania każdej rzeczy, jaka może wydawać się jej ważna. Od ciekawie wyglądających kamyków, bo czyjeś wyrzucone projekty artystyczne. Nie jest to zdrowa obsesja, ale nikt nie potrafi jej tego wybić z głowy. Swoje skarby trzyma w piwnicy swojego domu i zna na pamięć, kiedy dokładnie zdobyła dany przedmiot i gdzie. Najbardziej jednak ceni sobie zbieranie starych monet, które ma poukładane i podpisane w specjalnym katalogu.

Moce

Jackie potrafi władać nad burzami i piorunami. Jej zaklęcia opierają się głównie na elektryczności i deszczu, potrafi wywołać małe burzowe chmurki nad czyjąś głową (często robi to nad swoją, by pokazać, że jest przygnębiona). Również lata szybciej od innych wróżek. Jackie zachowuje się czasami, jakby zapomniała o tym, że ma moce i używa zamiast nich swojej szabli.

Cytaty

Miejsce pochodzenia

Pixie-village.jpg

Wioska Wróżek to miejsce narodzin i zamieszkania wszystkich Pixies. W jej sercu znajduje się Drzewo Życia, z którego te istoty przychodzą na świat. Herbata z jego liści uleczy wróżki z każdej choroby. Drugie Drzewo Życia to drzewo łączące w sobie dobrą i złą magię, utrzymujące równowagę w Magicznym Wymiarze. Trzecie drzewo, które poznajemy to Drzewo Portali zawierające klucze do wszystkich drzwi w Magix. W wiosce ukryty był Kodeks.

Ciekawostki

  • Postać zaadoptowana od Czik <3
  • Jej imię jest nawiązaniem do Jacka Sparrow'a z serii Piraci z Karaibów.
  • Ma nawyk nazywania innych „szczurami lądowymi”.
  • Kocha kolor różowy i fioletowy.

Galeria

Stary wygląd

Advertisement