Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki
Cytat1.png W ciemności znacznie lepiej dostrzega się światło. Szczególnie te najdrobniejsze iskierki. Cytat2.png
Debiut.

Kawisenhawe - Czarownica, w której władaniu znajdują się opady atmosferyczne - śnieg, grad a także deszcz. Pochodzi z planety Obscurus i jako że panuje na niej wieczny chłód, jest przyzwyczajona do niskich temperatur. Dziewczynę cechują powściągliwość w stosunku do nowych, nieznanych i "szalonych" doświadczeń. Jest dość małomówna i skryta. Ceni sobie szczerość którą uważa za największą cnotę. Kawisenhawe to także osoba odpowiedzialna i stara się myśleć o dobru ogółu nie jednostki, co czyni z niej dobrego lidera. Nastolatka dorastała w biedzie, lecz rodzice darzyli ją dużą miłością, mogła liczyć na wsparcie krewnych, rodzina jest dla niej bardzo ważna. Interesuje się Snowboardem a także grą na gitarze elektrycznej, w wolnych chwilach uwielbia słuchać muzyki z gatunku Rocka.

Pytana, dlaczego wybrała naukę w Chmurnej wierzy, Kawisenhawe odpowiada że czarna magia jest wymagająca a dzięki temu bardziej interesująca i trudniejsza do opanowania oraz poznania.

Osobowość

Kawisenhawe jest dojrzałą i pełną powagi osobą, która potrafi być odpowiedzialna. Stara się skupiać na dobru ogółu, by nikt nie był poszkodowany. Dziewczyna to także bardzo cicha i małomówna osoba która uważa że milczenie jest złotem. Kawisenhawe ceni sobie prostotę, nie lubi owijania w bawełnę, zatajania przed nią prawdy. Jeśli spotka osobę która nadszarpnie jej zaufania, Kawi jest w stanie wybaczyć. Doskonale panuje nad sowimi emocjami, lecz otacza ją aura która raczej odstrasza, sprawa wrażenie zimnej, może nawet wyniosłej. Porusza się bezszelestnie i śmiało dąży do spełnienia swoich marzeń.

Kawisenhawe nie boi się pracy, do rozwiązania lubi dochodzić etapami - samodzielnie odkrywać poszczególne fakty, dobrze je ze sobą łączy. Cechuje ją zmysł dedukcji a dzięki opanowaniu potrafi załagodzić konflikt w grupie. Nade wszystko Kawisenhawe nienawidzi krzywdzenia zwierząt i o ile nadszarpnięcie zaufania czy niemiłe słownictwo pod jej adresem jest w stanie wybaczyć, tak znęcania się nad bezbronnymi i słabszymi za żadne skarby. Dziewczyna w głębi duszy pragnie ukarać tych którzy tak robią, lecz przed tym powstrzymuje ja wiara w to że prędzej czy później każdy dostanie to na co zasłużył.

Wygląd

Kawisenhawe to wysoka, szczupła nastolatka o brzoskwiniowej karnacjo Fragment jej szyi pokrywa znamię w kształcie dwóch kryształów. Włosy czarownicy - biało-złoto-niebieskawe sięgają jej ud, są proste. Kawisenhawe posiada duże oczy o niebiesko-złotawych tęczówkach, szare brwi i duże usta.

Kawisę cechuje także drobna budowa ciała, długie ręce oraz wiecznie zmarznięte dłonie, o popękanej skórze. Jej paznokcie mają kształt migdału. Wokół jej klatki piersiowej unoszą się kryształki, ochronna tarcza z którą rodzą się osoby z Obscurus.

Relacje

Rodzina

O rodzinie Kawisenhawe wiadomo niewiele. Mieszkają obecnie na Obscurus, gdzie oboje pracują w charakterze personelu hotelarskiego. Dziewczyna jest jedynaczką.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Kawisenhawe są Dixie oraz Gracie. Poznały się jeszcze wtedy, kiedy Dixie uczęszczały do Chmurnej wierzy, zaś z Gracie zaprzyjaźniła się w Magix.

Znajomi

Kawisenhawe stroni od towarzystwa innych uczennic Chmurnej wierzy, toteż ma naprawdę mało znajomych w szkole, jedynie takich znanych z widzenia. Z Alfei zna Aryę, poznała ją dzięki Gracie.

Wrogowie

Dziewczyna stara się nie robić sobie wrogów, raczej unika innych uczennic Chmurnej wierzy. Szczerze działają jej na nerwy osoby które z góry zakładają że każda czarownica musi być siedliskiem zła i wredoty.

Miłość

Kawisenhawe jest singielką, chociaż Ci co przyjrzą się bliżej jej zachowaniu podczas pobytu z Gracie mogą zauważyć że jest ona zauroczona swoją przyjaciółką.

Pupil

Zwierzęcą przyjaciółką Kawisenhawe jest biało-czarna kotka która nazwała po literze z alfabetu greckiego - Lambda.

Zainteresowania

Snowboard

Kawisenhawe zaczęła interesować się sportami zimowymi jakiś czas po rozpoczęciu nauki w Chmurnej wierzy. Żyjąc na Obscurus nigdy nie widziała śniegu więc była zaciekawiona i jednocześnie przestraszona tym zjawiskiem (...).

Gra na gitarze elektrycznej

Kawisenhawe może i nie wygląda na fankę muzyki o mocnym brzmieniu, lecz uwielbia klasycznego rocka. To właśnie ten gatunek króluje na jej playlistach. Dziewczyna od jakiegoś czasu trenuje grę na gitarze elektrycznej, w nadziei że za jakiś czas będzie mogła sama komponować utwory.

Moce

We władaniu Kawisenhawe są zorze polarne oraz opady atmosferyczne. Dziewczyna kontroluje deszcz, śnieg czy grad w najczystszej postaci. Oprócz tego, dzięki otaczającym ją od urodzenia kryształom, potrafi stworzyć osobistą kopułę ochronną scalając je ze sobą niczym puzzle.

Słabości

  • Ostre światło - Mocne natężenie światła sprawia że Kawisenhawe gorzej radzi sobie w terenie.
  • Wysokie temperatury - Kawisa urodziła się na planecie na której panuje wieczna zima, wobec czego przyzwyczajona jest do niskich temperatur. Wysokie temperatury jej szkodzą.

Niezapomniane cytaty

Cytat1.png To co dla Ciebie jest radością, może być udręką dla innych. Cytat2.png
Do Gracie.
Cytat1.png Nieprawda. We wszystkich kryje się iskierka dobra tylko trzeba umieć ją...wyciągnąć. Cytat2.png
Do Gracie

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza "Ona trzyma lód" w j. Mohawk (Native Amercian).
  • Kawisenhawe jest połączona z zorzą polarną zjawiskiem który nieustannie występuje na Obscurus.
  • Jej ulubiony kolor to herbaciany.
  • Zaś roślina to lilia wodna.
  • Babka Kawisenhawe od strony ojca pochodziła z Królestwa Serenii i władała deszczem, może to być wyjaśnienie dla mocy Kawisenhawe.
  • Jest homoseksualna.

Pochodzenie

Obscurus symbol.png

Obscurus - Jedna z planet Magicznego wymiaru. Niezwykle mała, z zewnątrz przypomina skalistą kulę wypełnioną kraterami, nie zdolną do rozwijania życia. Mieszkańcy żyją w podziemiach, gdzie źródłem światła i ciepła są naturalnie występujące na planecie kryształy. Chociaż Obscurus odstrasza swym chłodem i wyglądem, cechuje ją wiele pięknych zjawisk atmosferycznych w postaci błyszczącego deszczu czy też zapierających dech w piersiach zórz polarnych. Obscurus jako jedna z niewielu - o ile nie jedyna planeta w Magicznym wymiarze, cyklicznie zmienia swoje położenie roztaczając wokół siebie chłodną mgłę, która z teleskopu przypomina ogromną, jasnoniebieską chmurę.

Od autorki

INFORMACJA
Bloom-render-bloomsama.png
Bloom-render-bloomsama.png
Autor strony zezwala na edytowanie błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych, a wszelkie inne edycje oraz poprawy są zakazane.

Galeria

Aby zobaczyć galerię postaci kliknij tutaj.

Meta timeline

  • 2019 - Rochi ujawnia istnienie postaci. Zastrzega grafikę związaną z Kawisenhawe oraz tekst swojego autorstwa.
  • 25.01.19 - Kawisenhawe zostaje opublikowana jako strona.
Advertisement