Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement

Magda jest odważną dziewczyną. Wychowała się na Ziemi. Aż do swoich 14 urodzin, kiedy uratowała swych przybranych rodziców. Opiekuje się młodszą siostrą, która ma 8 lat. Jej brat chodzi do Czerwonej Fontanny. Jest z bogatej rodziny mieszkającej na Solarii. Chętnie innym pomaga. Jej moc jest najpotężniejsza zaraz po Płomieniu Smoka. Ponieważ jest potężna, mogła by pokonać wszystkich wrogów Winx zgrupowanych razem za jednym zamachem! Czyni ją jedną z tych najpotężniejszych na świecie. 

Moce

Jest nimfą Instinxtix'u, najmocniejszej mocy w całym Magix'ie. Nie da się go zdobyć, jego można otrzymać. Jeśli ktoś wykaże się poświęceniem dla Magdy, ona mu go podaruje.

Znajomość z Winx

Zaczęła się, kiedy Winx przeniosły się do nowej szkoły. Poznały się przed szkołą, kiedy przyleciały. Uznały, że jest na tyle mocna, żeby do nich wstąpić. Jej ulubioną z Winx jest Stella i Bloom.

Transformacje

Oto jej transformacje!

Podstawowa i Charmix

W Tych 2 transformacjach ma 2 długie i grube kucyki. Skrzydła są czarne i trochę duże. Ubiór jest biały z szarym. W Charmixie dochodzi jej także naszyjnik i torebka w kształcie chmurki. Niżej można zobaczyć

Enchantix

W tej przemianie jej skrzydła emanują różowo-czarną aurą. Jej strój jest szaro-biały, jest też czarny. Wstęgi na nogach są czarne, a klejnot biały.

Believix

Jej skrzydła są szaro-czarne. Włosy zakrywają jej 1 oko, więc ma trochę ograniczoną widoczność. Ubiór jest szaro-biały, bluzka jest związana z szortami przez 2 czarne wstęgi. Buty są także czarno-szare.

Sirenix

W Sirenixie ma rozpuszczone włosy, ale nie zasłaniają większości twarzy. Skrzydła są szaro-białe. Transformacja jest szara, ale spódniczka czerwona. "Niby koturny" są czarne. (nie wiesz co to koturny? Patrz na buty i takie coś czarnego)

Bloomix

Tutaj ma nadal rozpuszczone włosy. Skrzydła są szaro-żółte. Strój jest także w szarym kolorze. Natomiast długie "buty" są też szare, ale mają na kolanach złote ozdoby. Koturny są też żółte.

Instinxtix

Tutaj ma duże skrzydła czarne, wykończone ciemno żółtym, różowym i szarym zakończeniem. Włosy są rozpuszczone, a na nich jest fioletowa z 3 gwiazdkami: 2 szarymi i 1 czarną. Strój jest szary, z naszyjnikiem i torebką, czyli rzeczy z Charmix powracają (nie wyglądem). Dodatki są koloru żółtego. Buty są żółte i ciemno-żółte. Nazwa pochodzi od słowa "instinkt" czyli po polsku instynkt.

Galeria

Advertisement