Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki
Cytat1.png Ojej...wszystko gra? Cytat2.png
Zwykle kiedy widzi kogoś ze smutną miną.

Melody - Pixie patronująca muzyce klasycznej, powiązana z czarodziejką imieniem Sanaa. To typowy sangwinik z głową wypełnioną marzeniami. Największym koszmarem dla Melody jest cisza. Pixie wydaje się być także nieco...porywcza, zwłaszcza jeśli ktoś zacznie wyzywać ją od małych i bezbronnych, czego absolutnie nie znosi. Można rzec, że Melody ma kompleks na punkcie tego że jest Pixie a nie Czarodziejką.

Osobowość

Melody z natury jest otwartą Pixie z głowa pełną marzeń. Chętnie poznaje nowe osoby i nie wstydzi się przebywania w tłumie. Jest także bardzo śmiałą osóbką, która stara się podtrzymać swój wizerunek nieustraszonej i odważnej, gotowej na nowe i ekscytujące przygody.

Pixie nade wszystko nie lubi być nazywana "małą" bo wzrost to dla Melody żadna przeszkoda by podbijać świat. Głęboko wierzy że jeszcze kiedyś zaistnieje jako sławna pani muzyk. Można nawet rzec że Melody ma pewien kompleks na punkcie tego że jest Pixie a nie czarodziejką i wyraźnie nie umie się z tym faktem pogodzić.

Wygląd

Melody jest postury każdej małej czarodziejki. Jej włosy są długie, lekko podkręcone i sięgają aż do końca pośladków Pixie. Mają śliwkową barwę z łososiowymi refleksami u góry, co sprawia wrażenie odrostów. Tęczówki Melody są lawendowej barwy a źrenica odbija kształt nuty ósemki. Z pleców Pixie wyrasta para srebrnych, przypominających klucze wiolinowe skrzydeł które ozdabiają na końcach fioletowe kryształy.

Na co dzień Melody ubiera się w kreacje rodem ze starożytnej Grecji.

Relacje

Przyjaciele

Pixie przyjaźni się oczywiście z Sanaą, swoją bliźniaczą Czarodziejką, Melody jako jedna z nielicznych zwraca się do niej po imieniu, nie pseudonimem.

Moce

Pixie potrafi wytwarzać fale dźwiękowe a także kontrolować ich natężenie. Dzięki jednemu z podstawowych ataków, Melody może sprawić by na krótką chwilkę wróg stracił słuch, a tym samym było łatwiej go pokonać.

Zainteresowania

Muzyka

Już na pierwszy rzut oka widać że Melody jest mocno powiązana z muzyką i to dla niej została stworzona. Pixie uwielbia obserwować ludzi grających na instrumentach i słuchać śpiewu, bo choć sama wokalem nie grzeszy (z uwagi na dość przykrą dla ucha barwę głosu) to ewidentnie widać że emisja głosu to jej konik i chętnie pomoże z rozpoznaniem barwy oraz doborem gatunku.

Ciekawostki

  • Postać oraz imię są adoptowane od Czikority08.
  • Imię "Melody" z j. Angielskiego oznacza "Melodia". Co ciekawe, w serii "Winx Club" występuje planeta o identycznej nazwie.
  • Nowy design Pixie jest inspirowany postacią Muzy Melody z filmu "Barbie:Diamentowy pałac" (zbieżność imion - przypadkowa.).
  • Atrybutem Pixie z którego czerpie magię i przy jego pomocy rzuca zaklęcia jest mała lira.

Pochodzenie

Pixie-village.jpg

Wioska Wróżek to miejsce narodzin i zamieszkania wszystkich Pixies. W jej sercu znajduje się Drzewo Życia, z którego te istoty przychodzą na świat. Herbata z jego liści uleczy wróżki z każdej choroby. Drugie Drzewo Życia to drzewo łączące w sobie dobrą i złą magię, utrzymujące równowagę w Magicznym Wymiarze. Trzecie drzewo, które poznajemy to Drzewo Portali zawierające klucze do wszystkich drzwi w Magix. W wiosce ukryty był Kodeks.

Od autorki

INFORMACJA
Bloom-render-bloomsama.png
Bloom-render-bloomsama.png
Autor strony zezwala na edytowanie błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych, a wszelkie inne edycje oraz poprawy są zakazane.

Galeria

Od innych

Meta timeline

  • Sierpień 2018 - Wraz z adoptowaniem Sandy, Rochi przygarnia Melody. Jednocześnie zastrzega sobie grafikę swojego autorstwa związaną z postacią oraz tekst również swojego autorstwa.