Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Cytat1.png Problem w tym że ja nie wiem co mam Ci powiedzieć. Cytat2.png
W debiucie.

Olimpia - Selkie, Strażniczka oceanów oraz mórz Universy. Cicha i nie naprzykrzająca się osoba o łagodnym charakterze.

Osobowość

Olimpia należy do grona osób z którymi trudno się porozumieć, dlaczego? Ponieważ rzadko kiedy zabiera głos. Selkie jest niezwykle strachliwa i boi się że nie chcąc mogłaby kogoś zranić. Zwykle działa powoli, etapami dążąc do osiągnięcia celu. Nie wyróżnia się zbytnio na tle innych selkies. Respektuje hierarchię i nawet jeśli mało kto wie o jej istnieniu, to jest szczęśliwa i wdzięczna losowi za to co ma.

Olimpia jest bardzo oddana swojemu zadaniu i traktuje je poważnie. Z resztą - wszystko bierze zbytnio na serio i do siebie. Nie grzeszy wyobraźnią a także humorem. Nie rozumie dowcipów, osoby dookoła siebie nierzadko postrzega jako "duże dzieci". Z twarzy Selkie można przeważnie wyczytać zmęczenie pomieszane z powagą. Olimphia nie sprawdza się jako część grupy, jest zdecydowanie introwertykiem który swoje bolączki i marzenia woli zachować dla siebie. W grupie czuje się po prostu źle i skrępowanie.

Wygląd

Olimpia to Selkie o beżowo-błękitnej, pokrytej na dłoniach niebieskimi plamkami karnacji i ogonie przypominającym gwiaździste niebo. Jego płetwa jest wielobarwna. Włosy Olimpi mają barwę kobaltu pomieszanego z błękitnym. Jej źrwnice także są błękitne. Głowę Selkie zdobi muszla z przymocowaną rozgwiazdą. Najczęściej nosi błękitny żakiet z różowym, falowanym kołnierzykiem.

Relacje

Rodzina

Rodziną dla Olimpii są wodne stworzenia zamieszkujące ocean Universy.

Przyjaciele

Olimpia zdecydowanie stroni od towarzystwa innych selkies. Jest szczęśliwa będąc w towarzystwie morskich stworzeń. Mimo tego, Alhéna nazywa Olimpię swoją przyjaciółką a niebieskowłosa nie odmawia jej pomocy kiedy tego potrzebuje.

Zdolności i moce

Głównym zadaniem Olimpii jest ochrona wód Universy. Potrafi tworzyć proste tarcze ochronne i rzucać zaklęcia które są jednakże bardzo ograniczone. Olimpia jak inne selkie potrafi również komunikować się z morskimi stworzeniami i otwierać oraz zamykać bramy podwodnego świata Universy.

Zainteresowania

Kamienie szlachetne

Jako że wody planety którymi opiekuje się Olinpia obfitują w różnorakie skarby w tym kamienie szlachetne, selkie bardzo szybko polubiła wyszukiwanie ich oraz kolekcjonowanie.

Ciekawostki

  • Jej imię nawiazuje do Olimpu - mitycznego wzgórza które zamieszkiwać mieli bogowie greckiej i rzymskiej mitologii
  • Pierwotnie nosiła imię "Cassie" które nawiązywało do gwiazdozbioru Cassiopei.

Pochodzenie

Universa symbol.png

Universa - Jedna z planet Magicznego wymiaru. Położona jest między licznymi gromadami gwiazdozbiorów. Słynie z festiwalu, podczas którego wypuszczane są miliardy lampionów z symbolami znaków zodiaku. Budynki na planecie są wykonane w większości ze szkła i metalu, ulice są dość ruchliwe. Przeważają kolory jasne i wieżowce. Planeta składa się z kilku stref podzielonych na miasta, stolicą jest Audmera,znajduje się tam siedziba władz, na Universie panowała rodzina królewska, lecz odkąd jej członkowie zaginęli i nieznany był następca tronu, wprowadzono system by co siedem lat wybierany był nowy "przedstawiciel" (Prezydent) planety. Obecnie rodzina królewska wróciła do władzy.

Od autorki

INFORMACJA
Bloom-render-bloomsama.png
Bloom-render-bloomsama.png
Autor strony zezwala na edytowanie błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych, a wszelkie inne edycje oraz poprawy są zakazane.

Galeria

Meta timeline

  • 2018 - Rochi ujawnia istnienie postaci. Zastrzega sobie tekst związany z Olimpią i grafikę swojego autorstwa.
  • 02.01.19 - Olimpia zostaje opublikowana jako strona.
Advertisement