Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki

Raven - czarownica mroku.

Wygląd

Raven ma długie, sięgające prawie do podłogi fioletowe włosy. Ma zielone i czerwone oczy. Ma też bliznę, tatuaż i make-up.

Charakter

Rav na początku uczęszczała do Alfei, ale dlatego, że ma mroczną moc przeniosła się do Chmurnej Wieży, gdzie czuje się 1000% lepiej niż w Alfei. Jest wredna, arogancka i sarkastyczna, no chyba, że chodzi o jej przyjaciół, wtedy to zachowuje się jak czarownica do swojej przyjaciółki czarownicy.

Upodobania

  • Często mówi "definitywnie".
  • Nazywa Winx ważkami.

Relacje

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Rav jest Cata (Catharina).

Rodzina

...

Miłość

Odpowiedź Rav na takie pytanie : "I co jeszcze, może jeszcze mam być dla nich miła?!"

Zwierzak

Rav ma nietoperzycę o imieniu Batty.

Moce

Rav potrafi bez żadnego problemu opętać daną osobę halucynacją. Potrafi też przemieniać się w jedno przeznaczone danej osobie zwierzę, do Rav akurat przyznaczono hienę.

Transformacje

  • Rodzaj : Normalny strój
  • Transformacja?: Nie

Rav ma tutaj włosy upięte w długi kucyk. Ma top w kolorze szaro-niebieskim z czarnymi pasami. W tym samym "wzorze" ma buty, szorty i coś w stylu rękawicy. Ma też turkusowy make up.

Ciekawostki

  • Kiedyś jej najlepszą przyjaciółką była Serafina, ale Raven dlatego, że jest starsza od Serafiny o prawie 5 lat musiała polecieć na naukę do Alfei.
  • Raven miała 15 lat kiedy rozpoczęła naukę w Alfei, czyli Serafina miała wtedy 11 lat.
  • Od 3 lat uczęszcza do Chmurnej Wieży.