Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement

Postać potrzebuje rozbudowy, odbędzie się ona kiedyś. Autorka całkiem zapomniała o tej postaci ze względu na zrezygnowanie z bliskiego pokrewieństwa z Ravery

Reveillie - kuzynka Revery

Wygląd

Dziewczynka, jak na dziecko przystało, różni się wzrostem i proporcjami ciała od kuzynki Ravery. Posiada włosy średniej długości, w kolorze ciemnego, intensywnego brązu, w którycych nosi fioletową opaskę (pod kolor oczu) z gwiazdką i kokardką. Jej skóra ma ciepły odcień i jest stosunkowo jasna. Pod lewym okiem Reveillie znajduje się niewielka naklejka w kształcie gwiazdy.
Dziewczynka zazwyczaj ubrana jest w falbaniastą, różowo-fioletową, warstwową sukienkę sięgającą do kolan. Na jej ramiączkach znajduje się nadruk przedstawiający motyw nocnego nieba. Na stopach ma blade, różowe buciki oraz krótkie, białe skarpetki. 

Osobowość

Reveillie jest bardzo ciekawskim dzieckiem. Na ogół słucha rodziców, jednak pragnie przygód. Nauczeni poprzednimi doświadczeniami, rodzice pozwalają jej doznawać i odkrywać - niestety tylko czasami. Dziewczynka bardzo podziwia siostrę, jest jej bardzo oddana. Nigdy się nie kłóciły. Z zachwytem słucha opowieści o Revery i jej wyczynach. 

Reveillie to często mały uparciuch, co w połączeniu z jej ciekawością potrafi wpędzić ją w kłopoty.

Pochodzenie

Somniatis-planeta.png

Osobny artykuł: Somniatis

Ciekawostki

  • Między nią, a jej kuzynką jest 7 lat różnicy;
  • Urodziła się bez magicznych mocy;
  • Ravery zrobiła jej specjalny łapacz snów i powiesiła nad jej łóżkiem;
  • Dziewczynka potrafi pięknie grać na sennym flecie;
  • Jest to postać, która najdłużej została utrzymana przez autorkę w tym samym stylu. 
Advertisement