Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki

Sam jest siostrą Emmy Blitz. Mieszka jak wiadomo ze swoją siostrą, na planecie Emerald. Jest od niej starsza i mądrzejsza. Zdobyła już Bloomix, dzięki któremu pokonała czarownicę Darię. Pomaga swojej młodszej siostrze, dzięki czemu ona może łatwiej się uczyć. Chce zostać projektantką mody, nosi swoje własne zaprojektowane ubrania. Jej ulubioną z Winx jest Stella. Jej chłopakiem jest Jared Stone. Związała się z selkie Mileną i pixie Andreą. Andrea to wróżka energii księżyca.

Moce

Jej mocą jest energia księżyca. Może się z łatwością na niego teleportować, żeby pobyć sama. Jej ulubiony czar to "Energia Sirenix".

Transformacje Sam

Tu je zobaczysz!

Charmix

W Charmixie ma włosy w 2 kucykach i czarne skrzydła. Ubranie jest szare. Bluzka jest trzymana na sznurkach. Spodnie są długie, tak jak buty. Obcasy butów mają żółty czworokąt. Naszyjnik i torebka to są żółte gwiazdy.

Enchantix

W Enchantixie ma rozpuszczone włosy, z 2 kucykami z szarymi gumkami. Skrzydła są szaro-żółto-czerwono-białe. Strój jest w takich samych kolorach. Bluzka jest szara na żółtych sznurkach. Spódnica jest szaro-żółta, z żółtymi i krótkimi spodenkami. Wstęgi na nogach są złote, a "kryształek" szary.

Believix

W Believiexie ma rozpuszczone włosy, które są przed skrzydłami. Na nich ma opaskę z gwiazdami. Skrzydła są szaro-fioletowo-żółte. Bluzka ma jest szara, spódnica za to jest szaro-żółta. Ubiór wygląda jak sukienka, ale jest niewielki otwór między bluzką i spódnicą. Buty są szare na obcasach. Obcasy mają czarne kółko na środku.

Sirenix

W Sirenixie ma jak zwykle rozpuszczone włosy. Skrzydła są fioletowo-zielono-niebieskie. Bluzka jest szara, jak długie buty. Spódnica jest zaś fioletowa.

Bloomix

W Bloomixie Ma rozpuszczone włosy czyli jak zwykle. Jej kryształek jest czarny. Skrzydła są duże i 2 odcieniach szarego. Ubranie także jest szare i czarne. długie buty są w stylu "à la sirenix" i mają czarne obcasy.

Advertisement