Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki
Cytat1.png Jakoś to będzie. Cytat2.png
Ulubione powiedzonko.

Vai - selkie planety Honolulis. Nie pamięta już ile dokładnie ma lat, ani w jakich okolicznościach pojawiła się na świecie. Sprawowała opiekę nad wodami planety jeszcze przed pojawieniem się pierwszej Kaimany i wbrew pozorom robi to pod ni dzisiejsze, dzięki czemu obecne uosobienie ma nieco mniej obowiązków. Vai mieszka głęboko w wodach oceanu Hokulani i mimo że Honolulanie zdają sobie sprawę z jej istnienia, żaden nigdy jej nie widział ponieważ nikt nie ma odwagi by zapuszczać się tak głęboko. Vai nie posiada więzi z wybranym mieszkańcem planety - jest to spowodowane prostym faktem. Gdyby mogła ja z kimś zawiązać, mogłaby nią być tylko jedna osoba i byłaby to obecna Kaimana, a rola ta przechodzi na inną osobę po śmierci poprzednika.

Osobowość

Vai jak na swoje już wielowiekowe zajmowanie się praktycznie jednym i tym samym zachowała pogodę ducha, optymizm i z nadzieją patrzy w przyszłość. Należy do osób które wolą doceniać niż oceniać a to sprawia że nie do końca jest asertywna, wierzy że każdy zasługuje na drugą szansę co bywa wykorzystywane w niekoniecznie dobry dla niej sposób. Vai do użycia magi zmusza ostateczność, nie lubi się kłócić woli ustąpić ponieważ myśli że tylko tak będzie mogła żyć z innymi w spokoju.

Jest również dość małomówna, nie chce dzielić się swoimi przeżyciami ani opowiadać o tym czego była świadkiem podczas pełnionej funkcji strażniczki wód Honolulis. Potrafi zapanować nad emocjami. Pierwsza ręki na zgodę nie poda a rzeczy woli odkładać w czasie.

Wygląd

Vai to selkie o charakterystycznej dla rasy budowie ciała. Ma kawową karnację, włosy koloru czarnego spięte w dredy oraz pomarańczowo-niebieski ogon zakończony małą płetwą. Jej oczy są niebiesko-brązowe zaś usta różane. Czoło Vai zdobi honolulański symbol.

Przyjaciele

Znajomi

Kaimana znać się muszą obie dbają o ocean. co ciekawsze Vai jako istota wielowiekowa znała wiele poprzedników Kalei.

Wrogowie

Vai jest negatywnie nastawiona do osób które za nic mają czystość w wodach i ale traktują przyrodę. Selkie nie raz i nie dwa musiała również bronić słabszych mieszkańców oceanu przed silniejszymi, Vai szczerze nie lubi kiedy ktoś przechwala się swoja potęgą czy wyższym statusem.

Zdolności i moce

Vai posiada zdolność do komunikacji z morskimi stworzeniami. Jej zadaniem jest także dbanie o bezpieczeństwo podwodnych wrót Honolulis i czystość w wodach planety. Nawet jeśli Kaimana nie zdaje sobie z tego sprawy, Vai chętnie pomaga uosobieniom w przyzwyczajeniu się do nowej roli i odkrywaniu cudownego, podwodnego świata.

Słabości

Jak każda Selkie Vai ma dość ograniczone moce magiczne które opierają się głównie na prostych tarczach. W walce z wrogiem nie poradziłaby sobie sama.

Zainteresowania

Vai chętnie spędza dnie na pływaniu pod wodą i doglądaniu jej mieszkańców. Poważnie podchodzi do swoich obowiązków. Czasem wypłynie na powierzchnię by pooglądać honolulan podczas pracy dnia codziennego. Zdarza się również że pomaga rybakom napełniając ich sieci rybami.

Po czym ją rozpoznać?

  • Fryzurze.
  • Ciemnej jak na selkie karnacji.
  • Honolulańskim symbolu na czole, ten sam symbol zdobi święty stelaż na plecach obecnej Kaimany. W języku planety symbol ten oznacza wodę.

Ciekawostki

  • Jej imię jest słowem które w j. Tahitańskim oznacza "woda".
  • Wygląd Vai jest inspirowany postacią imieniem Tia Dalma występującej w serii "Piraci z Karaibów".
  • Zdarzało się że Vai wypływała na powierzchnię dzięki czemu widziała Honolulan na żywo, lecz działo się to bardzo dawno temu. Wraz z rozwojem planety Vai przestała opuszczać Ocean.

Pochodzenie

Honolulis symbol.png

Honolulis - Jedna z planet Magicznego wymiaru. Słynie ze swoich nieziemskich pejzaży oraz faktu posiadania własnego słońca. Mieszkańcy żyją zwykle w niewielkich osadach umieszczonych niedaleko plaż. Utrzymują się głównie z turystyki a także rybołówstwa. Honolulanie - rdzenni mieszkańcy planety, to z natury wybuchowe osoby. Bardzo łatwo ich zdenerwować. Zwykle bywają nieufni wobec obcych "z zewnątrz", lecz wbrew pozorom i przy odrobinie cierpliwości z czasem dają przekonać się do nowo poznanej osoby. Podobnie jak z mieszkańcami innych planet które obfitują w bogato rozwiniętą kulturę, Honolulanie bardzo przywiązali się do swoich tradycji. Żyją w zgodzie z naturą wierząc że to właśnie natura daje im życie oraz potrafi je odebrać. Honolulis jest piękną, ogromną planetą obfitującą w oceany, morza, dzikie plaże i egzotyczną roślinność. Z lotu ptaka oraz przez teleskop sprawia wrażenie ogromnej wyspy. Na Honolulis występują również wulkany, lecz nieaktywne a zostało to osiągnięte dzięki magii.

Od autorki

INFORMACJA
Bloom-render-bloomsama.png
Bloom-render-bloomsama.png
Autor strony zezwala na edytowanie błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych, a wszelkie inne edycje oraz poprawy są zakazane.

Galeria

Meta timeline

  • Maj 2019 - Rochi ujawnia istnienie postaci. Zastrzega sobie grafikę związaną z Vai i tekst swojego autorstwa.
Advertisement