Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki

Work in progress

F9
AstraMelindaMeneariAstrophelNiamhSinéadIseulXavierSavitri

Do posłuchania podczas czytania ponieważ jakoś melodia mi się skojarzyła i podróże aczkolwiek ostrzegam że padają w tej piosence wulgarne słowa.

Cytat1.png Ponieważ mam Ciebie a Ty powstrzymasz mnie od zrobienia głupoty. Cytat2.png
*uśmiech* do Astry.

Xavier 🌸🔧🎶 - (urodziny 21 Czerwca - pierwszy dzień kalendarzowego lata i Międzynarodowy dzień muzyki) Pan z Floreso. Uciekinier, podróżnik-amator który dał nogę bo rodzina na niego naciskała i chciała dla niego innej przyszłości. Taki trochę poszukiwacz przygód, free spirit. Nie przywiązuje zbytniej wagi do przedmiotów materialnych. Wątły, ciemne włosy, uroda rodem z Floreso (czyli latino), wzrost przeciętny. Bije od niego czysta chęć życia jakby pił energetyka za energetykiem. Fascynują go klimaty adventure, mapy skarbów wiecie. W wolnych chwilach i dla "tła" gra sobie na puzonie lub pianinku bo naród muzykalny a ja sama lubię muzyczne postaci i fajnie będzie wyglądać z półprześwitującymi, lewitującymi klawiszami.

Osobowość

  • ISTP-A, "Wirtuoz"
  • Uczy się "na bieżąco", z otoczenia.
  • Wszystkie znalezione przez siebie przedmioty wartościowe Xavier stara się oddać ich prawowitym właścicielom, nie ważne czy ktoś jest bogaty czy nie zgodnie z cytatem "Jestem odkrywcą a nie złodziejem."
  • Lubi przyjacielsko się przekomarzać, (nawet z Astrą) dyskutować.
  • Czasem żartuje ze swojej drobnej budowy i niskiego wzrostu. Dystans do siebie.
  • Moana character vibes - nieustraszony, ciekawski.
  • Gadatliwy.
  • Prychający.
  • Ma swoje zdanie, nie jest kluchą
  • Podstępny
  • zdeterminowany
  • odważny
  • współczujący
  • honorowy
  • bywa lekkomyślny
  • niecierpliwy
  • wspierający
  • mało wyrozumiały
  • bezczelny
  • inteligentny
  • opiekuńczy do zwierząt
  • pewny siebie
  • uparty
  • konkretny
  • obrotny
  • Sassy
  • Bardzo dumny rzadko kiedy potrafi schować tą dumę w kieszeń.
  • Dziwnie okazuje sympatię, nie mówi o niej wprost. Robi to raczej przy pomocy drobnych gestów co jest nieoczekiwane bo ogólnie jest otwarty do ludzi.

Wygląd

Xavier jest watłym i drobnym chłopaczkiem o przeciętnym wzroście który nie przekracza 1.75cm. Jego karnacja jest karmelowej barwy, włosy czarne tak samo brwi zaś tęczówki ciemnobrązowe. Ma typowe dla pochodzenia rysy twarzy.

Relacje

Rodzina

Pokłócili się, dał nogę z domu ale Astra można rzec zachęciła go do pogodzenia się z nimi bo skoro on jej pomógł to ona jemu i koniec kropka.

Jedynak.

Dalsza rodzina

Przyjaciele

Astra

To takie typy które razem mogłyby "spalić świat", ich relacja z czasem staje się romantyczna lecz okazują sobie uczucie w dość...nietypowy (?) sposób poprzez drobne, przyjacielskie uszczypliwości co nie oznacza że nie potrafią być wobec siebie troskliwi i czuli.

Z "zewnątrz" można odnieść wrażenie że są dobrymi przyjaciółmi a nie parą, nie okazują sobie uczuć jak zwykle robią to pary publicznie ten związek jest hmmm...bardzo prywatny? Co może wynikać z faktu tego że jak wspomniałam jest to relacja rozwijająca się w czasie.

Iseul

Savitri

Melinda

Astrophel

Meneari

Niamh

Sinéad

Znajomi

Magi

Ostandere

Nigdy go nie widział ale zna go z opowieści Astry.

Pixie

Minuet - stare zegary, mechanizmy itp ona poniekąd reprezentuje "pewien czas"/"czas" a on ma zamiłowanie do beztroskiego spędzania czasu więc tu jest relacja na zasadzie przeciwieństwa się przyciągają.

Miłość

Co mu się mogło spodobać w Astrze a no to że całe dzieciństwo spedził na dworze królewskim i wszędzie były same damulki nawet w późniejszych latach damulki a Astra była pierwszą dziewczyną którą spotkał i zachowywała się wg. niego "normalnie" tj. potrafiła się rozpłakać i okrzyczeć go jak źle zrobił i nie narzekała na swój makijaż a na to że tez mogła inaczej zrobic, respekt bo przyznaje się do błędu i nie wstydzi się siebie.

Wrogowie

Pupile

Pixie

Minuet ID.jpg

Minuet

................................................. /Design inspirowany inną moją OC, Margaret Poppins/

Zdolności i moce

Kontrola nad owadami no i te łzy co sprawiają że kwiatki kwitną bo jestem z siebie zbyt dumna że to wymyiłam xdddd

Słabości

Broń

Chłopak ma do dyspozycji półautomatyczną kuszę, cud techinki rodem z "Zaginionego miasta" podziemi planety Zenith w której posiadanie wszedł właśnie w tym mieście. Broń nazywa "Żądło".

Zainteresowania

Botanika, geografia, inżynieria, języki obce...to że miał kasę bo z dzianego domu bardzo mu pasowało, nie opuścił domu tak bez jakiegokolwiek przygotowania i wiedzy o Floreso, nie, nie.

Dodatkowe informacje

  • Urodziny:
  • Magiczny znak:
  • Bliźniacza wróżka: - Minuet
  • Pupilki:
  • Ulubiona potrawa:
  • Ulubiony kolor:
  • Hobby:
  • Ulubione zwierzątko:
  • Ulubiony film:
  • Nienawidzi:
  • Ulubiona muzyka:
  • Ulubione buty:
  • Ulubione zaklęcie:
  • Najlepsi przyjaciele:

Po czym go rozpoznać?

Niezapomniane cytaty

Wystąpienia

  • znp

Ciekawostki

  • Ta postać jest dla mnie szczególnie wazna poniewaz zapoczątkowała u mnie coś na rodzaj "nowej ery" i otworzyła oczy na to że stare błedy trzeba naprawiać.
  • Instrument na którym gra został zainspirowany "eterycznym pianinem" z gry "Eldarya".
    • Xavier umie latać balonem (obsługiwać maszynę etc etc).
  • Inspo dla mamy, nie zwracajcie uwagi na te owadzie akcenty i maske, okej?
  • Zna księżniczkę Marisol jednakże na jej prosbe nikomu o tym nie wspomina, dziewczyna chce po prostu zostać w ukryciu a Xavier podróżując poznaje wiele nowych miejsc i osób.
  • Potrafi składać origami lecz jedynie dwa wzory - kwiat lotosu oraz żurawia.
  • Początkowo miał nazywać się Miguel bo to bardzo ładne imię moim zdaniem. I melodyjne.

Pochodzenie

Floreso symbol.png

Floreso - jest jedną z planet znajdujących się w Magicznym wymiarze, której gospodarka opiera się głównie na handlu oraz turystyce. Floreso, dzięki dobrze wykorzystywanym skarbom natury i rozsądnej władzy, może poszczycić się statusem bogatej i zadbanej planety. Uliczki w miastach są czyste, kolorowe a mieszkańcy mogą wesoło odpoczywać w słońcu. Chociaż Floreso bez wątpienia ma w sobie pełno uroku i postrzegana jest niemalże jak utopia, ma swoje ciemniejsze oblicze. Mieszkańcy planety są bardzo zaściankowi i zamknięci jedynie na swoją kulturę, podobnie jest z władzą która całą swoją uwagę skupia na planecie zapominając o istnieniu innych, to dlatego nikt nie chce zawiązywać sojuszów z władzami, zwyczajnie się to nie opłaca. Na Floreso obecny jest rozłam między kościołem a władzami, dlatego podróżując do rejonów oddalonych od podległych zamkowi miast można odczuć wielką różnice w ubiorze, sposobie mówienia czy nawet budynkach. Mieszkańcy Floreso w dużej mierze sprawiają wrażenie wiecznie młodych duchem,z pewnością wiele z nich nie poradziliby sobie poza planetą gdyż nie są oni nauczani jak postępować w przypadku kataklizmów (które tutaj nie występują) i mają podstawione dobra niemal pod sam nos. To naród dość rozpieszczony i przyzwyczajony do wysokiego poziomu życia.

Od autorki

INFORMACJA
Bloom-render-bloomsama.png
Bloom-render-bloomsama.png
Autor strony zezwala na edytowanie błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych, a wszelkie inne edycje oraz poprawy są zakazane.

Galeria

Aby zobaczyć galerię postaci kliknij tutaj.

Meta timeline

  • 2019 - Rochi zastrzega sobie tekst swojego autorstwa i grafikę związaną z Xavierem.
Advertisement