Fanowska Winx Club Wiki
Advertisement
Fanowska Winx Club Wiki
Cytat1.png Jest super, ale brakuje tu jednej rzeczy... większej ilości kolorów! Cytat2.png
Zinnia w debiucie.

Zinnia (lub "Cinya") - młoda Pixie, bliźniacza wróżka czarodziejki Azeneth. Patronka zjawisk jakimi są tęcza oraz iryzacja, miłośniczka świata roślin, dobrej pogody oraz radosnych osób. Wesoła osobowość o złotym sercu, której często można mieć dosyć...

Osobowość

Zinnia przedstawiana jest jako roztrzepana, żądna przygód Pixie o gołębim sercu. Niestety, bardzo łatwo ją urazić i niepotrzebnie nosi w sobie każdą wyrządzoną krzywdę. Chociaż na co dzień wita wszystkich z uśmiechem, wystarczy dosłownie jeden moment, by doprowadzić Pixie do płaczu i przywołać wszystkie negatywne wspomnienia.

Zinnia ze wszystkich rzeczy które mają miejsce, najbardziej brzydzi się kradzieży. Nie może zrozumieć, jak można przywłaszczyć sobie cudzą własność, czy cudze prace. Z wielką satysfakcją oraz radością, mści się na swoich wrogach. Kiedy znajdzie się w trudnej sytuacji, nie usuwa się w cień - podejmuje próbę walki o swoje.

Pixie jest niezwykle zżyta ze swoimi bliskimi, stara się zawsze służyć pomocą (ale bez przesady, rzecz jasna).

Wygląd

Zinnia to Pixie, której włosy mają rwę głębokiego granatu, a na końcach widoczne jest tęczowe ombre. Tęczówki Zinni są cyklamenowo - żółtej barwy, zaś brwi śliwkowej. Z pleców Zinni wyrastają żółtawe skrzydełka.

Relacje

Przyjaciele

Pixie przyjaźni się ze swoją czarodziejką.

Znajomi

Valentiną Juliette oraz Delouise a także Corą.

Wrogowie

Pixie stara się nie robić sobie wrogów. Doskonale dogaduje się z innymi przedstawicielkami swojej rasy, oraz przyjaciółkami Azaneth. Jedynymi osobami które działają Zinni na nerwy są... gryzonie.

Relacja z Azeneth

Ze swoją bliźniaczą czarodziejką Zinnia ma przyjacielskie relacje. Co prawda nie spędzają ze sobą dwudziestu czterech godzin na dobę, lecz są bardzo zżyte. Wiedzą, że mogą na sobie polegać.

Po czym ją rozpoznać?

  • Tęczowym ombre.
  • Dwukolorowych tęczówkach.
  • Piskliwym tonie głosu.
  • Czuć od niej silną woń czarnej porzeczki.

Moce

Magiczną zdolnością, charakterystyczną dla Zinni jest możliwość wytwarzania oraz kontrolowania tęczy. Pixie potrafi tworzyć także zasłony oraz atakować przy użyciu promieni stworzonych ze światła.

Zainteresowania

Ogrodnictwo

Zinnia od dawien dawna jest zafascynowana światem roślin, sama hoduje pojedyncze roślinki oraz sadzonki owoców. Szczególnie upodobała sobie malwy, wrzosy oraz poziomki.

Przyjęcia

Zinnia od zawsze kochała uczestniczyć eventach różnego rodzaju, najlepiej w takich obfitujących w dobrą muzykę, jedzenie oraz zabawę.

Ciekawostki

  • Postać została nazwana na cześć Zinni (pl. Cynii) - fantastycznej krainy obfitującej w magię, występującej w filmie animowanym "Barbie and the Secret Door".
  • Więcej o iryzacji można przeczytać tutaj.

Pochodzenie

Pixie-village.jpg

Wioska Wróżek to miejsce narodzin i zamieszkania wszystkich Pixies. W jej sercu znajduje się Drzewo Życia, z którego te istoty przychodzą na świat. Herbata z jego liści uleczy wróżki z każdej choroby. Drugie Drzewo Życia to drzewo łączące w sobie dobrą i złą magię, utrzymujące równowagę w Magicznym Wymiarze. Trzecie drzewo, które poznajemy to Drzewo Portali zawierające klucze do wszystkich drzwi w Magix. W wiosce ukryty był Kodeks.

Od autorki

INFORMACJA
Bloom-render-bloomsama.png
Bloom-render-bloomsama.png
Autor strony zezwala na edytowanie błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych, a wszelkie inne edycje oraz poprawy są zakazane.

Galeria

Meta timeline

  • 19.05.18 - Rochi'Octavija ujawnia istnienie postaci.
  • 20.05.18 - Rochi ujawnia wygląd Zinni. Zastrzega grafikę związaną z postacią oraz tekst.
Advertisement